Selectie van onze realisaties:

Wil jij met jouw verhaal hier ook tussen staan? Neem vrijblijvend contact op met Hanne van Studio Han

Wil jij met jouw verhaal hier ook tussen staan?

Perstablo

B18

Perstablo is de beroepsfederatie voor pers-, tabak- en kansspelverkopers.

Krantenwinkels in België bieden steeds vaker producten aan die niet bestemd zijn voor minderjarigen. Denk aan alcohol, gokspelen, tabak- en nicotineproducten.

Studio Han ontwikkelde een nationaal charter met het kwaliteitslabel B18 dat streeft naar verantwoorde verkoop. De krantenwinkels die het charter ondertekenen, ontvangen het kwaliteitslabel om zichtbaar in hun winkel op te hangen & krijgen extra zichtbaarheid via de bijhorende website.

Dit geeft het signaal aan jongeren én aan de hele maatschappij dat deze krantenwinkels begaan zijn met hun klanten. Deze winkels zijn betrouwbaar. Je kan op hen rekenen dat zij zorg dragen voor onze jongeren en daar mogen ze fier op zijn.

www.b18.be

website met formulier om het charter te ondertekenen

aanleg beeldenbank

sticker voor op de vitrine van de krantenwinkels

B18 heeft een grote maatschappelijke relevantie, te merken aan de (negatieve) persaandacht over krantenwinkels. B18 biedt een positief tegenwicht en bouwt een community van krantenwinkels die wél betrouwbaar zijn. 

persartikels: VRT, De Standaard, Nieuwsblad, HLN

website met interactieve kaart met alle deelnemende krantenwinkels

Digital for Youth

Digital for Youth is een vzw die de digitale kloof in België wilt verkleinen voor jongeren met een gebrek aan (digitale) kennis en/of middelen (laptops, internetverbinding,…).

Dit doen ze in de eerste plaats door het ter beschikking stellen van laptops. Deze ontvangen ze, samen met financiële steun via donaties van bedrijven. De computers delen ze vervolgens uit aan sociale organisaties en scholen die met kansarme kinderen werken. 

Het vroeg echter veel energie om genoeg materiaal en financiële steun te verzamelen. Studio Han zorgde voor een hippe professionele uitstraling die beide doelgroepen aansprak. Doneren wordt hiermee een coole no-brainer actie waarmee bedrijven graag beroep doen op hun sociaal-maatschappelijke verantwoordelijkheid.

www.digitalforyouth.be

visitekaartje met QR-code waar de gegevens digitaal beschikbaar zijn

meertalige website

Dank je wel voor de fantastische opvolging en uiteraard voor de fijne samenwerking! Het is fijn dat jullie al onze vragen beantwoorden en alles samenvatten in het klantenportaal. Daarnaast volgen jullie alles fantastisch op. Alles is 1 mooi geheel. We zijn er heel blij mee. Well done!

Team Digital for Youth

e-mailhandtekeningen

handige Word template

PowerPoint template met straffe slides

e-mail marketing template in Mailchimp

stickers

Digital for Youth kan zelf aan de slag met de huisstijlelementen. Ze maakten de mooie banner (rechts) volledig zelf op.

social media posts templates in Canva

social media stories templates in Canva

bedrijfskledij (moet niet saai zijn 😇)

jaarlijks impactverslag in een visueel aangenaam en begrijpbare brochure

Eetexpert

Eetexpert is het onafhankelijk Vlaams Kenniscentrum voor eet- en gewichtstoornissen.

Door de groei van hun projecten was hun website, wat hun belangrijkste informatiekanaal is, een echt doolhof. De website was bovendien niet aangepast aan de smartphones en toonde heel verouderd. De website bood niet veel mogelijkheden om zelf aanpassingen te doen. 

Studio Han ontwierp een nieuwe identiteit en website. Hiermee kon Eetexpert haar positie als professioneel en betrouwbaar kenniscentrum versterken. Via de website kan ze haar informatie op een professionele en toegankelijke manier presenteren. Zo kunnen zowel beleidsmakers, pers, zorgverleners als de burger alle informatie gemakkelijk terugvinden. Eetexpert heeft vandaag de dag de flexibiliteit om alle aanpassingen op de website te doen die ze wensen waardoor het verspreiden van hun kennis veel sneller gaat en ze hiermee tijd (en geld) besparen.

www.eetexpert.be

fotografisch concept en aanleg beeldenbank

vorige website

nieuwe website

Jullie responsiviteit en betrouwbaarheid is een sterk punt. Daarnaast vinden we de manier waarop samen gekeken werd naar de structuur van de website een pluspunt. De website is mooi en professioneel én zit technisch goed in elkaar.

Cato Nys, Wetenschappelijk medewerker Eetexpert

fotografisch concept en aanleg beeldenbank

roll-up banner

op maat gemaakte iconen

met de aangeleverde identiteit en PowerPoint & Canva templates kan Eetexpert zelf aan de slag om visueel sterke informatiefiches te maken om hun kennis te verspreiden

Studentensport Vlaanderen

Studentensport Vlaanderen is een door Sport Vlaanderen erkende federatie die instaat voor het organiseren en promoten van competitieve en recreatieve sportontmoetingen tussen studenten van het hoger onderwijs.

De uitstraling van Studentensport Vlaanderen was verouderd en sprak hun jeugdig doelpubliek niet aan. Het is zo jammer als er zoveel moeite gestoken wordt in het organiseren van de verschillende competities dat er geen sporters of publiek naartoe komt.

Studio Han zorgde voor een opfrissing van de uitstraling waardoor het terug cool is om mee te doen aan de georganiseerde wedstrijden. 

 

op maat gemaakte iconen

wireframes: een schematische weergave van de structuur en werking van de website

We zijn heel tevreden met het resultaat! Studio Han staat voor ons voor goede kwaliteit, goede planning, vlotte en vriendelijke communicatie, goede opvolging en leuke designs.

Hanne Sterkens, Coördinator Studentensport Vlaanderen

een afgeleid design systeem — vormentaal voor de cobranding met de Belgische en internationale competities

Mundia

Mundia, vroeger LENNZ (Leuvens Netwerk Noord-Zuid) wilt een platform zijn waar verbinding, onderling leren en uitwisseling centraal staan. Deze nieuwe richting had een nieuwe naam en huisstijl nodig.

Studio Han zorgde voor een uitstraling die letterlijk ruimte maakt om elkaar te inspireren. De nieuwe branding ondersteunt Mundia haar nieuwe richting. Helemaal klaar om hun verhaal de wereld in te sturen. 

  • 🖊️ creatie logo, identiteit & huisstijl waaronder kleurenpalet, lettertypeset, vormentaal, fotografisch communicatieconcept, aanleg beeldenbank
  • 🙌 visitekaartje en poster die tevens als flyer gebruikt kan worden

Bedankt voor het indrukwekkende werk dat je gedaan hebt. Het was als nieuwkomer prettig om toe te komen op een plek met niet alleen een aantrekkelijke visuele stijl, maar ook een helder gecommuniceerde stijlgids.

Bram Cleys, coördinator Mundia

Jean-Marie Aerts (JMX)

Jean-Marie Aerts was een Belgisch gitarist en producer. Hij is vooral bekend geworden als lid van de Belgische band T.C. Matic en als producer van o.a. Urban Dance Squad, Jo Lemaire, Absynthe Minded

De verouderde website van Jean-Marie liet niet toe
om er muziek op te zetten
. Dit is natuurlijk jammer als muzikant, zeker omdat hij op het punt stond om nieuwe
singles uit te brengen.

Studio Han hielp graag om de muziekcarrière van Jean-Marie een duwtje in zijn rug te geven. We ontwierpen een herkenbare identiteit die toch genoeg ruimte liet voor zijn artistieke vrijheid. Zo kon hij vol vertrouwen zijn nieuwe muziek de wereld insturen via zijn eigen website en de inkomsten van zijn muziek rechtstreeks naar hem halen.

logo op basis van de handtekening van Jean-Marie Aerts (JMX)

Jean-Marie Aerts met Raymond van het Groenewoud

vorige website (links) versus nieuwe website door Studio Han (rechts)

website met nieuws-sectie & het overzicht van de hoezen in een herkenbaar design stramien

website met rechtstreekse links naar de streamingplatforms

website beelden uit het archief en audiofragmenten op de website 

Hanne heeft ons geholpen met het logo, een nieuwe website, nieuwsbrieftemplates, de opmaak van verschillende hoesjes,… Ik ben blij over het professionele resultaat.

Hanne is zeer bereikbaar en staat altijd klaar om te helpen, uitleg te geven en ons te ondersteunen waar nodig. Ze motiveert ons onwaarschijnlijk positief. We zijn haar heel dankbaar. 

Miet Ongena, Allround Assistent Jean-Marie Aerts (JMX) 

ontwerp van LP-hoes

visuele verkenning van het ontwerp van de LP hoes

LP in de pers: Humo

LP op Spotify

op basis van onze mailingtemplate kan de klant zelf marketing e-mails opmaken en versturen

70-jarig jubileum concert Jean-Marie Aerts in de concertzaal Het Depot in Leuven met Kimberly Dhondt, Raymond van het Groenewoud, Bert Ostyn van Absynthe Minded, Walter Verdin, Big Bill,…

aankleding van de foyer van Het Depot met de hoezen en quotes van Jean-Marie

merchandising stand in Het Depot

afscheidskaartje Jean-Marie Aerts

Je wordt door heel België gemist, lieve Jean-Marie. We zullen jou en je muziek nooit vergeten.

Hanne van Studio Han

We hadden meteen een goed gevoel bij de eerste voorstellen. We zijn dan ook heel blij met het resultaat en het doortrekken van de huisstijl naar het interieur van de praktijk.

Carolien De Graeve, oogarts

onderschrift

Ik had al met meerdere webdesigners gewerkt, maar zo’n strakke heldere planning met concrete commitments, dat is wat mij betreft echt de lat een stuk hoger leggen dan de concurrentie.

Elke deadline werd perfect gehaald en zelfs aanpassingen die ondereg werden gevraagd kon je er niet van weerhouden dat we live konden gaan op de voorziene datum.

Wouter Danckaert, business consultant en bestuurder van Wodan & Co